Dystrybucja



Firma EMOS PL SP. z o.o. istnieje na rynku od 2004 roku i podczas całej swojej działalności dynamicznie się rozwija. Obsługę klientów zapewnia doświadczony zespół 12 przedstawicieli handlowych, wyposażonych w najnowocześniejsze narzędzia pracy.



7 powodów, dlaczego opłaca się być partnerem B2B firmy EMOS:

1.    TRADYCJA I WYTRWAŁOŚĆ
Jesteśmy na rynku od 1991 roku i oferujemy ponad 25-letnie doświadczenie w branży artykułów elektrycznych.

2.    PROFESJONALIZM I FACHOWOŚĆ
Mamy do dyspozycji doświadczony wieloosobowy zespół przedstawicieli handlowych i techników, którzy chętnie pomogą przy wyborze właściwego produktu.

3.    PRZEJRZYSTOŚĆ
Udostępniamy przejrzysty portal B2B, na którym wszystko znajduje się w jednym miejscu, dostępne łatwo i szybko.

4.    ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Dbamy o ciągły kontakt naszych pracowników z dostawcami towarów. Posiadamy własny zespół inspekcyjny bezpośrednio w miejscu produkcji, który gwarantuje, że sprzedawane przez Państwa produkty znajdują się pod kontrolą już w momencie ich produkcji.

5.    OBIEKTYWNOŚĆ I JAKOŚĆ
Dzięki własnemu laboratorium pomiarowemu i badawczemu wprowadzamy na rynek produkty o prawdziwych i sprawdzonych parametrach.

6.    ELASTYCZNOŚĆ
Za pomocą zmodernizowanego centrum logistycznego sprawnie reagujemy na zwiększające się wymagania rynku i partnerów.

7.    OPIEKA I SERWIS
Co miesiąc przygotowujemy dla Państwa ciekawe oferty promocyjne oraz wsparcie marketingowe.


Kanały dystrybucyjne

 
Towary marki EMOS trafiają na półki lokalnych i międzynarodowych sieci, hurtowni i sklepów detalicznych. Do głównych partnerów handlowych należą hurtownie i sieci handlowe, na przykład: PSB Mrówka, Bricomarche, Leroy Merlin, Bricoman, OBI, Kaufland, Auchan, Media Markt, Saturn i inne.



 


Handel internetowy

 
W celu jak najszybszej obsługi wymagań wszystkich klientów stworzyliśmy dwa portale internetowe. Jeden sklep internetowy jest przeznaczony dla klientów końcowych (B2C) a drugi dla naszych partnerów handlowych (B2B). Oba portale pozwalają zamówić towary online, łatwo i wygodnie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały rok. Interfejs użytkownika dla każdego z klientów jest "uszyty na miarę" zgodnie z nowoczesnymi standardami handlu internetowego.




B2B e-shop:
  • przejrzysty i dopasowany e-shop
  • oferta aktualizowana na bieżąco
  • zawsze aktualna informacja o dostępności
  • kompletna dokumentacja w jednym miejscu - od certyfikatów po materiały marketingowe
  • indywidualne podejście – historia transakcji, cenniki ze szczegółowymi warunkami itd.
  • przegląd wszystkich dokumentów księgowych
  • dowolna ilość loginów dla jednego klienta
  • optymalizacja dla urządzeń mobilnych i tabletów
  • możliwość złożenia zamówienia przez 24 godziny na dobę, również w podróży
0 produkty do porównania Porównaj produkty