Darmowa dostawa na wszystko
RABAT 15 % na stacje pogodowe z kodem METEO
Rabat 10 % na ANTENY z KODEM ANTENY
Rabat 10 % na latarki z kodem LATARKI06
Home Reklamacja produktu

Reklamacja produktu

9 gru 2021

1 Jeżeli Towar ma wady fizyczne lub prawne, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu Towaru.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru w Sklepie (kopia faktury, paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.).

Reklamowany produkt powinien być przesłany na nasz magazyn razem z FORMULARZEM REKLAMACYJNYM (patrz niżej) na adres EMOS PL sp. z o.o. ul. Gałczyńskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „reklamacja”. - koszt przesyłki pokrywa klient. 

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca wymieni reklamowany Towar na pełnowartościowy lub – jeżeli wymiana nie będzie możliwa – zwróci należność za reklamowany Towar wraz z kosztami związanymi z odesłaniem reklamowanego Towaru w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca odsyła pełnowartościowy Towar na swój koszt, na adres podany przez Konsumenta.

 

 

Formularz reklamacyjny

Strona używa ciasteczek. Pozostając na niej wyrażasz na to zgodę. Więcej