Powered by Smartsupp Wszystko o zakupach | EMOS.pl
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj zniżki 12 zł na pierwszy zakup
Strona główna Wszystko o zakupach

Wszystko o zakupach

Dostawa i płatności

 

Sposoby dostawy

Punkty odbioru przewoźników DPD, PPL
Zamówienie dostarczymy do wybranego punktu odbioru lub automatu.
Dostawa w ciągu 1-3 dni roboczych od przejęcia zamówienia przez przewoźnika.
darmowa
DPD – Dostawa na adres
Dostawa na Twój adres lub do firmy. Dostawa w ciągu 1–2 dni roboczych od przejęcia zamówienia przez przewoźnika.
darmowa
DHL – Dostawa na adres
Dostawa na Twój adres lub do firmy. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych od przejęcia zamówienia przez przewoźnika.
darmowa


 

Metody płatności

Płatność przy odbiorze - pobranie
Zapłacisz kurierowi lub w punkcie odbioru — gotówką lub kartą.
6,00 zł
Płatność kartą
Numer karty wpisujesz bezpośrednio w koszyku; płatność jest weryfikowana w momencie wysłania zamówienia (bez przekierowania do bramki płatniczej).
darmowa
Apple Pay
Prosta płatność kartą zapisaną w Apple Wallet. Nie musisz przepisywać numeru karty ani innych danych.
darmowa
Google Pay
Płatność bez wpisywania numeru karty. Wystarczy być zalogowanym na swoim koncie Google.
darmowa
Szybki (online) przelew bankowy
Przelew online przez przycisk bankowy.
darmowa

 

Jak wykorzystać kod rabatowy

1. Dodaj do koszyka produkty, na które można zastosować kod rabatowy. Aktualnie obowiązujące kody znajdziesz na stronie www.emos.pl/promocje-w-emos....cały postęptutaj.

2. Przejdź do koszyka, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu:

 

3. W pierwszym kroku koszyka kliknij w białe pole obok tekstu „Mam kod rabatowy”:

 

4. Pojawi się większe pole z tekstem „Kod rabatowy:”. Do tego pola możesz wkleić lub wpisać kod. Wprowadź ważny w momencie zamówienia kod rabatowy. Następnie kliknij „Zastosuj”, a w dolnej części koszyka zobaczysz przeliczoną cenę po rabacie i wysokość zniżki:

 

5. Kliknij „Przejdź do zamówienia” i dokończ zakup po uzupełnieniu informacji o dostawie, płatności i swoich danych.

Jak odstąpić od umowy i zwrócić towar

Jeśli z jakiegokolwiek powodu towar Ci nie odpowiada, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, masz nawet 30 dni na zwrot bez podania przyczyny. Rejestracji nie można dokonać wstecznie.

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy

    Pobierz formularz i uzupełnij wszystkie potrzebne dane. Nie zapomnij podać numeru faktury lub zamówienia (zob. Twoja skrzynka e‑mail) oraz numeru rachunku bankowego do zwrotu środków.

  2. Wyślij wypełniony formularz

    na adres sklep@emos.pl ALBO wydrukowany i dołączony do zwracanego towaru.
    Jeśli zdecydujesz się wysłać formularz e‑mailem, prosimy dołączyć do paczki informację o numerze faktury lub zamówienia, abyśmy mogli powiązać przesyłkę z formularzem.

  3. Wyślij towar na adres

    EMOS PL B2C ZWROTY, ul. Gałczyńskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała

    Wyślij do nas dowolnym przewoźnikiem.
    Nie wysyłaj proszę paczki za pobraniem — takich przesyłek nie odbieramy.

i

Można zwrócić kompletny, nieuszkodzony towar w oryginalnym opakowaniu.
Jeżeli towar jest uszkodzony, będziemy zmuszeni zwrócić jedynie proporcjonalną część pieniędzy — w zależności od stopnia uszkodzenia.

Za zwrócony towar wystawimy notę kredytową, a wskazaną w niej kwotę przelejemy na rachunek podany w formularzu. Zwykle robimy to w ciągu 10 dni od otrzymania zwrotu, najpóźniej jednak w ustawowym terminie. Kupujący ma prawo jedynie do zwrotu rzeczywiście poniesionych kosztów dostawy towaru, nie zaś kosztów odesłania.

Jak zareklamować towar w okresie gwarancji

Reklamację można zgłosić w ciągu 2 lat od daty zakupu. Niektóre produkty mają przedłużony okres gwarancji do 3 lub 5 lat. Informacje te można znaleźć w dokumentach dołączonych do opakowania (na fakturze, na opakowaniu).

Reklamować można wyłącznie kompletny towar, łącznie ze wszystkimi elementami. Oryginalne opakowanie nie jest wymagane.

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny

    Pobierz formularz i uzupełnij wszystkie dane. Podaj numer faktury lub zamówienia (zob. Twoja skrzynka e‑mail) oraz numer rachunku bankowego na wypadek zwrotu środków.

  2. Wyślij nam wypełniony formularz

    na adres sklep@emos.pl ALBO wydrukowany i dołączony do reklamowanego towaru.
    Jeśli zdecydujesz się wysłać formularz e-mailem, prosimy dołączyć do paczki informację o numerze faktury lub zamówienia, abyśmy mogli powiązać przesyłkę z formularzem.

  3. Wyślij towar na adres

    EMOS PL sp. z o.o. ul. Gałczyńskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „reklamacja”

    Wyślij do nas dowolnym przewoźnikiem.
    Koszty doręczenia do nas, w przypadku uznania reklamacji, zwracamy.

  4. Poczekaj na potwierdzenie uznania reklamacji

    Następnie napisz do nas na sklep@emos.pl krótką prośbę o zwrot kosztów dostawy, podając numer nadany Twojej reklamacji (znajdziesz go w e‑mailu z potwierdzeniem), kopię potwierdzenia nadania oraz ponownie numer rachunku bankowego.

i

Po otrzymaniu towaru jesteśmy w stanie ocenić jego stan już w ciągu 10 dni.
O wynikach postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię e‑mailem.

Rozpatrzenie reklamacji:
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar naprawimy lub wymienimy. Jeśli naprawa ani wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy pieniądze za reklamowany towar na rachunek podany w protokole reklamacyjnym.

Warunki handlowe

Szczegółowe brzmienie warunków handlowych znajdziesz w tym artykule.

O nas

Firma EMOS od ponad 30 lat oferuje produkty drobnej elektroniki domowej, które są częścią życia każdego z nas. Pod marką EMOS znajdziesz przede wszystkim baterie, źródła światła i oprawy oświetleniowe do użytku domowego i przemysłowego, przedłużacze, latarki, anteny oraz drobną elektronikę — multimetry, próbówki, dzwonki. W pięciu krajach zatrudniamy ponad 450 osób dbających o to, aby nasze produkty były najwyższej jakości i jak najszybciej trafiały do Was, naszych klientów. (Pełny artykuł o nas.)