Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Pamiętaj, aby podać nam numer zamówienia, którego dotyczy Twoja prośba. Znajdziesz go w temacie wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia.
Pamiętaj, aby podać numer zamówienia, którego dotyczy Twoja prośba, a w przypadku płatności z góry zwrócimy pieniądze przelewem na Twoje konto.
Aby zmienić dane na zamówieniu lub fakturze, prosimy o podanie danych, które mają zostać zmienione oraz numeru zamówienia, którego dotyczą. Jeśli jesteś zalogowany, możesz samodzielnie zmienić dane na swoim koncie klienta, z wyjątkiem adresu e-mail, który jest loginem do logowania - nie można go zmienić. Jeśli chcesz używać swojego konta z nowym adresem e-mail, dokonaj nowej rejestracji.
Prosimy o podanie imienia i nazwiska, poprawnego adresu e-mail i przybliżonego czasu zamówienia, a my będziemy śledzić Twoje zamówienie i wyślemy Ci potwierdzenie.
Faktura nie jest fizycznie dołączana do przesyłki, ale otrzymasz ją w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli nadal konieczne jest przesłanie brakującego dokumentu, prosimy o podanie numeru zamówienia.
Prosimy o podanie kodu produktu i żądanej ilości, wkrótce prześlemy indywidualną wycenę. Jeżeli jednak towar ma być przeznaczony do dalszej odsprzedaży, zapytaj o współpracę hurtową.
O konkretny produkt możesz zapytać bezpośrednio na stronie danego produktu, gdzie znajdziesz też instrukcję i najczęściej zadawane pytania. Dzięki temu Twoje pytanie trafi od razu do technika. W przypadku produktu wycofanego ze sprzedaży, którego nie znalazłeś w naszym sklepie internetowym, możesz zapytać tutaj – prosimy o podanie kodu towaru.