Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj zniżki 12 zł na pierwszy zakup
Strona główna Reklamacje i gwarancja

Reklamacje i gwarancja

Jak zareklamować towar w okresie gwarancji

Reklamację można zgłosić w ciągu 2 lat od daty zakupu. Niektóre produkty mają przedłużony okres gwarancji do 3 lub 5 lat. Informacje te można znaleźć w dokumentach dołączonych do opakowania (na fakturze, na opakowaniu).
Informację znajdziesz w dołączonych dokumentach w opakowaniu (na fakturze, na etykiecie).

Reklamować można wyłącznie kompletny towar, łącznie ze wszystkimi elementami. Oryginalne opakowanie nie jest wymagane.

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny

    Pobierz formularz i uzupełnij wszystkie dane. Podaj numer faktury lub zamówienia (zob. Twoja skrzynka e‑mail) oraz numer rachunku bankowego na wypadek zwrotu środków.

  2. Wyślij nam wypełniony formularz

    na adres sklep@emos.pl ALBO wydrukowany i dołączony do reklamowanego towaru.
    Jeśli zdecydujesz się wysłać formularz e-mailem, prosimy dołączyć do paczki informację o numerze faktury lub zamówienia, abyśmy mogli powiązać przesyłkę z formularzem.

  3. Wyślij towar na adres

    EMOS PL sp. z o.o. ul. Gałczyńskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „reklamacja”

    Wyślij do nas dowolnym przewoźnikiem.
    Koszty doręczenia do nas, w przypadku uznania reklamacji, zwracamy.

  4. Poczekaj na potwierdzenie uznania reklamacji

    Następnie napisz do nas na sklep@emos.pl krótką prośbę o zwrot kosztów dostawy, podając numer nadany Twojej reklamacji (znajdziesz go w e‑mailu z potwierdzeniem), kopię potwierdzenia nadania oraz ponownie numer rachunku bankowego.

i

Po otrzymaniu towaru jesteśmy w stanie ocenić jego stan już w ciągu 10 dni.
O wynikach postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię e‑mailem.

Rozpatrzenie reklamacji:
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar naprawimy lub wymienimy. Jeśli naprawa ani wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy pieniądze za reklamowany towar na rachunek podany w protokole reklamacyjnym.

Części zamienne / serwis pogwarancyjny

Po upływie ustawowego terminu, z uwagi na liczbę sprzedawanych i stale zmieniających się pozycji, serwisu pogwarancyjnego standardowo nie oferujemy.

Niekompletne zamówienie

Dotarł inny towar niż zamówiłeś lub czegoś brakuje? Bardzo nam przykro. Przeczytaj poniżej, jak postępować.

  1. Sprawdź fakturę z podsumowaniem zamówienia (w e‑mailu)

    Jeśli towar się nie zgadza, prawdopodobnie doszło do pomyłki w naszym centrum logistycznym. Przepraszamy…

  2. Napisz do nas o tym

    na adres sklep@emos.pl. Podaj przede wszystkim numer zamówienia oraz jakiego towaru w paczce brakuje. Brakujące produkty zwykle wysyłamy niezwłocznie.

 

Uszkodzony towar podczas transportu

Dostałeś uszkodzony towar i/lub zniszczone pudełko? Bardzo nam przykro. Przeczytaj poniżej, jak postępować.

  1. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z przewoźnikiem DPD, PPL lub Zásilkovna

    W naszym magazynie towar przed wysyłką zawsze kilkukrotnie sprawdzamy, dlatego do uszkodzenia mogło dojść jedynie podczas transportu.

  2. Przeczytaj szczegółową instrukcję przewoźnika:
  3. Poczekaj na odbiór przesyłki

    Standardowo kurier w ciągu kilku dni odbierze od Ciebie towar, przetransportuje go do naszego działu reklamacji, gdzie przygotujemy nowy produkt i niezwłocznie go wyślemy. Cała procedura trwa około 14 dni.